Crazy Inuyasha Fans ;)

Inuyasha fanfictionök, versek, elbeszélő költemények, stb ;)

Friss topikok

Címkék

Archívum

Kagome: Halló? Higurashi lakás.

Inuyasha: Szia.

Kagome: Nahát, Inuyasha. Minek hívtál?

Inuyasha: Megkérdezni, hogy eljössz-e velem vacsorázni.

Kikyo: Héé, Kagome, szállj le a pasimról!

Pár perc néma csend…

Kikyo: Inuyasha, azt ígérted, hogy lejössz ma velem a tópartra piknikezni!

Inuyasha: Öööö…

Kagome: Igen? Fekszik!

Óriási puffanás…

Kikyo: Héé, azt a gyöngysort én csináltam! Inuyasha, fekszik!

Megint egy óriási puffanás…

Inuyasha: Héé, ez fájt! Álljatok már le!

Kagome & Kikyo: Inuyasha! Fekszik!

Puffanás, reccsenés, majd ordibálás hangja hallatszik…

Sango: Héé, mit csináltatok, hogy Inuyasha szó szerint a nyakamba szakadt?!

Kagome: Megleckéztettük…

Inuyasha: Te bolond lány!

Kikyo: Fekszik!

Kagome: Héé, Kikyo, senki sem kérte a segítséged!

Kikyo: Téged meg senki nem kért ide!

Inuyasha: De ő volt itt előbb!

Kagome & Kikyo: Ne szólj bele! Fekszik!

Inuyasha puffan egy szépet, alatta reccsennek a deszkák, ezek szerint még egy emelet átszakadt…

Miroku: Héé, miért külditek folyton a nyakamra Inuyashát?!

Inuyasha: Keh…

Kikyo: Fek…

Kagome: Kikyo! Állj le!

Kikyo: Ne szólalj meg!

Kaede: Gyerekek, mi ez a hangzavar?!

Kagome & Inuyasha & Miroku & Sango & Kikyo egymás után: Hát hogy veszekedés van…

Sesshoumaru: Sziasztok, Rint nem láttátok?

Jaken: Sesshoumaru nagyúr!

Sesshoumaru: Jaken, fogd be.

Jaken: Igen is!

Puffanás, majd nyögés hallatszik.

Rin: Igen, Sesshoumaru nagyúr?

Sesshoumaru: Fogjatok halat, mert ide hallom, hogy éhesek vagytok!

Rin: Igen is!

Inuyasha: Sesshoumaru, mit keresel itt?!

Sesshoumaru: Fogd be, félszellem!

Inuyasha: Neked Inuyasha!

Sesshoumaru: Óó, hogy oda ne rohanjak!

Inuyasha: Hát ne is!

Kagome: Hagyjátok már abba!

Sesshoumaru: Fogd be, halandó lány.

Inuyasha: Nem tűröm, hogy így szólítsd Kagomét!

Kikyo: Inuyasha! Fekszik!

Kagome: Kikyo, pofa be!

Kikyo: Chö, a kis liba megszólalt…

Kagome: Hát én legalább kis liba vagyok, nem akkora nagy liba, mint te!

Inuyasha: Kikyo… Állj… Le!

Kikyo: Fek…

Kagome: Nem fogod kimondani!

Kaede: Hagyjátok abba a veszekedést! Nővérem, kérlek, hagyd abba!

Kikyo: Húgom, ne szólj bele!

Kagome: Ne szidd Kaede anyót!

Kikyo: Ne szólalj már meg, te lány!

Inuyasha: KIKYO!!!!

Kikyo: Mi van?!

Inuyasha: Állj le!

Shippo: Sziasztok! Mi ez a nagy ricsaj?! A nyugalmi állapotban lévő telefonból is hallani!

Inuyasha: Shippo, nem kérdeztük!

Egy ütés hangja, majd Shippo sírása…

Shippo: Kagome, Inuyasha megütött!

Mérges hang…

Kagome: Inuyashaa…

Inuyasha: Kagome, Kagome, nem ütöttem olyan erőset…

Kagome: FEKSZIK!

És jön a megszokott tompa puffanás.

Kikyo: Nini, a kis róka szellem is előkerült?

Kagome: Fogd be!

Kikyo: Ne parancsolgass nekem!

Kagome: Tanuld meg az önkontrollt!

Kikyo: Miért?

Kagome: Hát hogy ne vedd el más pasiját!

Kikyo: Chö… Nem a te pasid! Különben is, én szerettem őt előbb!

Kagome: De én szeretem jobban!

Kikyo: Nem, mert én!

Kagome: Csend! Én szeretem jobban Inuyashát!

Inuyasha: Ja, most rólam van szó?

Kagome: Fekszik! … Szóval, én szeretem jobban!

Kikyo: Nem, mert én!

Kagome: Én!

Kikyo: Én!

Kagome: Én!

Kikyo: Én!

Miroku: Nem, mert én!

Mindenki döbbenten néz…

Miroku: Bocsi, azt hittem, Sangóról van szó… Mert én őt szeretem a legjobban, mmmm…

Sango: Miroku, vedd le a kezed a hátsómról!

Pofon hangja, Miroku feljajdul…

Sango: Ezt megérdemelted!

Miroku: De ha egyszer jó a…

Még egy pofon hangja, Miroku már nevet…

Inuyasha: Ma még abba hagynátok?!

Kikyo & Kagome & Miroku & Sango: Fogd be!

Kikyo & Kagome: Fekszik!

Jól ismert puffanás…

Inuyasha: Isteneem…

Shippo: Szólítottál?

Inuyasha: Shippo… Kár, hogy nem üthetlek meg!

Shippo: Hehehe! Így jártál!

Inuyasha: … De ha sokáig húzod az idegeimet, megteszem!

Shippo: Úgy se mered!

Ütés hangja, Shippo megint sír…

Kagome: Inuyashaaa…! Fekszik! Fekszik! Fekszik! Fekszik! Fekszik! Fekszik! Fekszik!

Inuyasha: Miéért één…?!

Kagome: Fekszik!

Kaede: Na jó, tegyétek le!

Miroku: Rendben. Akkor hát… Sziasztok!

Sango: Én is leteszem… Sziasztok!

Miroku: De tedd is le!

Sango: Szerzetes, ne szólalj meg!

Miroku csak nevet…

Naraku: Kikyo itt van?

Kikyo: Itt vagyok. Mit akarsz?

Naraku: Elvileg mi járunk, nem?

Kikyo: Ja… Izé… De.

Kagome: Jár…

Inuyasha: Mi van?! Jártok?!

Kagome: Fekszik! Szóval, jártok?

Kikyo: Ööö, izéé… Igen.

Naraku: Kikyo, eljössz velem este vacsorázni?

Kikyo: Igen!

Inuyasha felől tompa puffanás hallatszik, jelezve, hogy elesett…

Inuyasha: Ez nem igaz! Te kis…Te kis…

Kikyo: Igen? Én kis…? Micsoda? Mondd ki, vagy…!

Inuyasha: Szajha!

Naraku: Inuyasha, ha nem vigyázol, leszedem a fejed!

Inuyasha: Na és aztán? Ki fél tőled? Fél kézzel megöllek!

Naraku: Kötve hiszem, te ócska kis félszellem!

Inuyasha: De te is az vagy!

Naraku: Ja… Tényleg.

Kikyo most kapcsol még…

Kikyo: Szajha?! INUYASHA! FEKSZIK!!!!

Kagome: Kikyo! Leállsz!

Kikyo: Miért, mit teszel?

Inuyasha: Szajha!!

Kikyo: Fekszik!

Puffanás, Inuyasha feljajdul…

Naraku: Na jó, most már hagyjuk Inuyashát és Kagomét kettesben, hadd beszéljék ezt meg…

Inuyasha: Keh. Naraku talán a jó útra tért?

Naraku: Fogd be, kutya!

Inuyasha: Keh. Bandita!

Naraku: Na jó, nem foglalkozok ilyen ostobákkal… Kikyo, este találkozunk. Sziasztok!

Kikyo: Rendben, Naraku, de én is megyek most. Sziasztok!

Kagome: Még mindenki itt van?

Sango: Én nem!

Miroku: Én sem!

Kikyo & Naraku: Mi sem!

Kagome: Huh, akkor megnyugodtam. Inuyasha, akkor elmegyünk vacsorázni?

Inuyasha: Már nem vagy mérges rám?

Kagome: Ami azt illeti… Fekszik! Fekszik! Így már nem.

Inuyasha: Kagomeee!

Kagome: Akkor, elhívsz?

Inuyasha: Eljönnél velem vacsorázni ma este?

Kagome: Igen! Akkor, este találkozunk.

Kikyo: Azt csak szeretnéd!

Kagome: De én szebb vagyok nálad!

Kikyo: Ugye most nem az orromra céloztál?!

Kagome: Ami azt illeti, nem nagyon érdekelsz. Na, én megyek… Sziasztok!

Kikyo: Én is… Sziasztok!

Inuyasha: Meg én is… Sziasztok!

Shippo: Na végre… 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://crazy-inuyasha-fans.blog.hu/api/trackback/id/tr453494870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása